چیف کردن دهکده در تراوین

چیف کردن در تراوین

چگونه در بازی آنلاین تراوین میتونم دهکده های بازیکنان دیگر را تصرف کنم یا به اصطلاح چیف کردن دهکده در تراوین چگونه است ؟

با توجه به درخواست بازیکنان تراوین اسپید در این پست قصد داریم تمامی مراحل چیف کردن دهکده تراوین را به شما عزیزان آموزش دهیم همواره برای چیف کردن دهکده باید یکسری اقدامات اولیه را انجام داد که در ادامه مطلب با شما همراه خواهیم بود.

چیف کردن در تراوین چیست ؟

به طور مختصر در دنیای بازی آنلاین استراتژیک تراوین ما شاهد اصطلاح های رایجی میان بازیکنان بوده ایم که یکی از این اصطلاح های پر مخاطب و معروف ” چیف ” میباشد که همچنان برای تصرف دهکده های بازیکنان دیگر و یا دهکده پایانی بازی به نام دهکده ناتار ها استفاده میکنند.

لازمه های چیف دهکده

برای چیف کردن و یا تصرف دهکده بازیکنان دیگر شما یکسری موارد را باید مهیا کنید به صورت مختصر به معرفی آن میپردازیم !

  1. در ابتدا باید در تراوین اسپید منتظر باشید تا توسط مدیر بازی در روز آزاد سازی منجنیق به شما اجازه  ساخت منجنیق داده شود.
  2. با بنا کردن ساختمان دارالفنون میبایست نیروی “منجنیق” را تحقیق نمایید تا در لیست تولیدی های شما در ساختمان “کارگاه” قرار گیرد.
  3. همچنین باید تعدادی منجنیق به عنوان مثال در سرور های بازی تراوین اسپید برای چیف کردن حدود 1000 منجنیق کافیست.
  4. اکنون از باید ساختمان “قصر” یا “اقامتگاه” خود را تاسیس و بنا کنید.
  5. ساختمان “قصر” یا “اقامتگاه” خود را باید حداقل به سطح 10 برسانید تا بتوانید “رئیس” یا “سناتور” یا “فرمانده پارسی” و یا … ( نیروی کاهش وفاداری که در نژاد های مختلف نام های متفاوتی دارد ) را تربیت کنید.
  6. اکنون باید در این مرحله ساختمان “اردوگاه” را به سطح 10 و ساختمان “دارالفنون” را به سطح 20 برسانید تا بتوانید این نیرو را در “قصر” یا “اقامتگاه” خود تربیت نمایید.
  7. اکنون همه چیز آماده است به این نکته توجه داشته باشید در ارسال حمله یا به اصطلاح اتک زدن باید دقت نمایید در تمامی مراحل اتک عادی یا همان حمله عادی را انتخاب نمایید.
  8. به این نکته توجه کنید که اگر اردوگاه خود را به سطح 20 رسانده باشید در اتک ها ( حمله ها ) میتوانید دو هدف را برای حمله منجنیق در هر حمله مشخص کنید که سرعت بیشتری برای پیشرفت شما خواهد بود.
  9. در تراوین اسپید میتوانید برای چیف کردن دهکده بازی تراوین براحتی با انجام مراحل بالا دهکده ای را چیف یا تصرف نمایید لازم به ذکر است در مراحل بعدی که خواهیم گفت براحتی میتوانید دهکده سایر بازیکنان را بگیرید و یا برای تصرف دهکده ناتار ها اقدام فرمایید که باید به این نکته دقت نمایید که هیچگاه شما قادر نیستید دهکده پایتخت یک بازیکن را مورد تصرف و چیف قرار دهید
  10. اکنون تمامی موارد آماده است به سراغ روش چیف کردن دهکده و تصرف آن میپردازیم.
چیف دهکده تراوین اسپید

چیف دهکده تراوین اسپید

روش چیف دهکده تراوین

با وجود توضیحاتی که در عنوان بالا دادیم هم اکنون تمام لازمه های تسخیر دهکده را دارید اکنون به طور خلاصه و مختصر مراحل و روش چیف دهکده را آموزش خواهیم داد :

  1. اکنون دهکده هدف را بررسی مینماییم در صورتی که دهکده در بازداشت و یا در مرخصی نباشد و یا همچنین این دهکده پایتخت بازیکن نباشد شما قادر خواهید بود تا آنرا نسخیر و یا چیف نمایید.
  2. بر روی پروفایل اکانت بازیکن رفته دهکده هدف را انتخاب و وارد آن میشویم همچنان روی ارسال نیرو کلیک میکنیم.
  3. سپس حمله عادی را انتخاب نموده و منجنیق هایی را برای دهکده به سمت “قصر” و یا “اقامتگاه” دهکده هدف ارسال میکنیم، لازم به ذکر میباشد که قبل از ارسال منجنیق میتوانید از دهکده بازیکن زودتر جاسوسی کرده و تعداد نیرو های آن را بررسی نمایید و ابتدا با نیرو های هجومی خود نیرو های دفاعی دهکده را از بین ببرید و سپس اقدام به ارسال منجنیق نمایید که منجنیق های خود را از دست ندهید و با تلفات روبرو نشوید.
  4. همچنان پس از تخریب “قصر” یا “اقامتگاه” دهکده هدف میتوانید نیروی ویژه ی خود را که در هر قوم و نژاد با نام های متفاوتی آمده است ( رئیس ، سناتور ، فرمانده پارسی و … ) را به سمت دهکده ارسال نمایید که باید حتما حمله شما به صورت عادی باشد و غارتی نباشد.
  5. اکنون به گزارش ارسال شده در اتک و یا حمله خود دقت فرمایید، شاهد تغییراتی توسط نیروی ویژه خود یا رهبر دهکده خواهید بود و میبینید که وفاداری دهکده هدف از 100% به 89% کاهش یافته است، همچنان شما باید حدود 10 بار یا بیشتر به دهکده هدف اتک یا حمله بکنید با نیروی ویژه تا وفاداری دهکده هدف شما از 100 به 0 برسد و اهالی آن دهکده رهبری شما را برای دهکده خود قبول کنند.
  6. اکنون پس ارسال مکرر و کاهش وفاداری ها پس از رسیدن آن به 0 خواهید دید که دهکده مذکور به لیست دهکده های شما اضافه شده است و همچنان با کلیک بر روی آن قابل مدیریت خواهد بود.

همچنان مطلب “تراوین ناتار چیست؟” را به شما پیشنهاد میکنیم که میتواند در برنده شدن در بازی تراوین اسپید به شما کمک بسیاری کند.

امیدواریم آموزش کامل و مفیدی واقع شود ، در صورت هرگونه سوال و مشکلی از طریق دیدگاه همین پست پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.

شاد و پیروز باشید

تلگرام : @travianspeed
سامانه پیامکی : ارسال 10 به 500024005 (رایگان)

تراوین اسپید بازی کن

تراوین اسپید بازی کن

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *