ثبت نام در تراوین اسپید و مزایا آن

مزایا ثبت نام در تراوین اسپید

ثبت نام در تراوین اسپید حکمرانی شما بر یک قبیله رومی، گول یا توتن چقدر می تواند مقتدر باشد و آیا آماده جنگ با دشمنان خود هستید؟

بازی آنلاین استراتژیک تراوین اسپید می تواند انتخابی خوب برای شما به شمار رود. این بازی استراتژیک تحت وب اجرا می شود و هر گیمر برای ثبت نام در این بازی نیازمند یک اکانت می باشد ، در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

ژانر بازی و ثبت نام در تراوین اسپید

شیوه این بازی آنلاین استراتژیک ، رشد دهکده ، گسترش آن و حمله به دیگر دهکده ها می باشد. هر گیمر می تواند با صرف چند ساعت در طول روز به یکی از قوی ترین گیمرها در دنیای این بازی تبدیل شود.

یکی از نکات جالبی که در خصوص تراوین اسپید می توان عنوان کرد :

قابلیت دسترسی به این بازی توسط وب سرور ایرانی است و شما می توانید علاوه بر دسترسی به این سرور از تمامی دنیا، سرعت دسترسی بالاتری را در ایران داشته باشید.

چرا باید در تراوین اسپید ثبت نام کنیم؟

تراوین اسپید به طور کلی در سال 2008 ساخته شد و به فارسی ترجمه شد.

از مهم ترین مزایای این بازی عدم نیاز به سیستم عامل مشخص برای بازی است و شما می توانید به صرف دسترسی به مرورگر اینترنت، بازی را اجرا کنید.

مزایا ثبت نام در تراوین اسپید
ثبت نام در تراوین اسپید و مزایا آن

استقبال جهانی بازی تراوین

استقبال جهانی و رقابت بالا در این بازی را می توان از دیگر دلایلی دانست که باعث شده است بازی تراوین اسپید در بازار ایران بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

برنامه نویسی این بازی به صورت دقیق انجام شده و مانند برخی از بازی های مشابه پس از پیشرفت نسبی اکانت شما از بین برده نمی شود.

چطور در تراوین اسپید بازی را شروع کنیم؟

برای شروع به بازی شما می توانید به وب سایت مربوط به سرور فارسی زبان تراوین اسپید مراجعه کرده و سپس با ثبت اکانت با استفاده از ایمیل و همچنین انتخاب نژاد، شروع به بازی نمایید

شما می توانید از راهنمای درون بازی برای پیشرفت دهکده استفاده کنید و به دلیل سادگی و جذابیت گرافیکی در کنار اعمال دقیق المان های بازی، به سرعت می توانید در این بازی پیشرفت را تجربه کنید.

در صورتی که مشکل یا سوالی در این زمینه داشته باشید می توانید داخل هر سرور بازی آنلاین استراتژیک تراوین به Admin نامه ارسال کنید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید.

شروع بازی و ثبت نام

برای شروع بازی و ثبت نام در اخرین سرور جدید بازی میتوانید با کلیک بر روی ثبت نام در بازی اقدام نمایید .

شاد و پیروز باشید

2 دیدگاه

  • 1

    سلام

    سرور 2 سکه خریدم اعمال نشده

    یکی هست جواب بده

    • با سلام و عرض ادب ؛
      در خصوص خرید های انجام شده در بازی از داخل سرور فعال میتوانید به ادمین بازی پیام دهید و مشکل را پیگیری نمایید ، از لحاظ خرید تراوین اسپید ضامن خرید شماست و در صورتی که پرداختی انجام دهید و بنا به هر دلیلی از جمله تعجیل در خرید و یا اینکه صبر نکرده باشید پس از خرید از بخش درگاه پرداخت به سایت پذیرنده یعنی سایت تراوین اسپید بازگردید باعث میشود هرینه پرداخت شود و محصولی به صورت خودکار برای اکانت شما واریز نگردد که با ارسال پیام پشتیبانی به ادمین بازی به سادگی به صورت دستی پس از بررسی خرید شما از 2 ساعت الی 24 ساعت پس از ارسال پیام سکه های خریداری شده خود را دریافت خواهید کرد چه بسا در صورتی که مشکل از سوی ما رخ داده باشد و یا با تاخیر سکه های شما واریز شده باشد خسارات وارده جبران خواهد شد و به صورت دو برابری سکه برای شما واریز خواهد شد .

      شاد و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *