تراوین اسپید

تراوین اسپید ایران

با سلام و عرض ادب خدمت بازیکنان و دوستان بازدیدکننده گرامی ؛
همواره پس از گذشت چندین سال متوالی و فعالیت سایت تراوین اسپید هم اکنون از تراوین جدید میخواهیم رونمایی کنیم، این پست به معرفی تاریخچه تراوین اسپید ایران و تراوین جدید میپردازد، پس با ما همراه باشید !

تراوین اسپید ایران از آغاز تا کنون

بازی تراوین در روز 5 سپتامبر 2004 اولین نسخه ابتدایی خودش را منتشر کرد و با استقبال جهانی زیادی روبرو شد و در این مسیر بسیار توانست قدرتمند قدم بردارد ، تراوین یکی از بهترین بازی آنلاین استراتژیک بوده است حال در این میان بازی های مختلفی در این سبک فعالیت خود را آغاز کردند اما نیز این بازی استراتژیک آنلاین همچنان در رتبه بالا از محبوبیت قرار داشت و موقعیت خود را حفظ کرد.

صاحب اصلی سایت تراوین کیست ؟

همانگونه که میدانید اسکریپت تراوین و مدیریت آن مربوط به شرکت آلمانی با نام تجاری ” Travian Games GmbH” میباشد که آدرس سایت اصلی این بازی بدون پسوند و یا پیشوند اضافی میباشد ، همچنان این شرکت  آخرین نسخه نهایی خود را در تاریخ 27 ژانویه سال 2014 ارائه کرده است.

تراوین ایرانی است یا جهانی ؟

بازی استراتژیک انلاین تراوین هم اکنون با پوشش 41 زبان در سطح جهان توانسته کاربران و بازیکنان زیادی را به این بازی مهیج جذب کند ، همچنان از لحاظ ردبندی سنی در رتبه +3 قرار گرفته است و این بازی برای سنین افراد 3 سال به بالا رده بندی شده است و همین موضوع باعث شده است تا از سراسر دنیا بازیکنان زیادی به خود جذب کند.

سرعت بازی ها

در سایت رسمی این بازی آنلاین همچنان اغلب بازی با سرعت پایین بوده از جمله سرعت 1 برابر الی 10 برابر که این مورد باعث میشد برای ارتقا یک ساختمان حداقل از نیم ساعت تا چندین هفته صبر کنید که ارتقا و بنا شدن ساختمان شما زمان ببرد اما تیم ما بر آن شد تا اسکریپت بازی تراوین را مورد تغییرات ویژه قرار دهیم و این اتلاف وقت و زمان را کاهش دهیم زیرا بسیار از کاربران علاقه مند بودند با سرعت بیشتری بازی را تجربه کنند.

تراوین اسپید

تاسیس تراوین اسپید ایران

پس از گذشت چندین سال اولین نسخه اسکریپت تراوین با سرعت بالا توسط سایت travianspeed.ir در سال 2007 ارائه شد و مورد استقبال بسیاری قرار گرفت که سرعت های این اسکریپت از 100 الی 1000 برابر تنظیم گردید و توسط مدیران ایرانی اداره شد.

تراوین اسپید از گذشته تا امروز

همچنان تیم تراوین اسپید بر ان شد تا همواره با پدید آمدن نسخه جدید بازی تراوین همچنان در این عرصه موقعیت اسکریپت کلاسیک و قدیمی تراوین را با امکانات ویژه و گسترش کوتاه ادامه دهد و خاطره ای زیبا از گذشته را برای بازیکنان قدیمی تراوین ایران و همچنان پایگاه سرگرمی بدون خروج ارز از کشور عزیزمان فراهم نماید.

فعالیت سایت تراوین اسپید

همچنان این وبگاه فعالیت خود را از سال 2007 میلادی آغاز و تا سال 2013 ادامه داد و هم چنان از سال 2013 تا کنون ( 2018 ) با مدیریت جدید این وبگاه به فعالیت خود و ایجاد وبگاه سرگرمی سالم و مهیج برای کاربران ایرانی تلاش نموده است.

 

تلگرام : @travianspeed
سامانه پیامکی : ارسال 10 به 500024005 (رایگان)

 

تراوین اسپید بازی کن

تراوین اسپید بازی کن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *