بازی تراوین اسپید شروع شد

بازی تراوین اسپید

با سلام و عرض ادب ؛ همواره در خدمت شما بازیکنان عزیز با سرور جدید تراوین اسپید هستیم که در این دوره شاهد تغییراتی جدید هستیم و در این مطلب به شرح آن خواهیم پرداخت پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

بازی تراوین اسپید

طبق روال بازی آنلاین استراتژیک تراوین اسپید هر هفته با سرور های جدید و مهیج در خدمت شما حاظریم و هم اکنون شروع بازی در تراوین اسپید سرور 2 را به اطلاع شما میرسانیم که از این پس شاهد تغیراتی جدید شدیم و مطمنأ در رضایت بیشتر شما عزیزان بی تاثیر نخواهد بود .

تراوین اسپید بدون فروش نیرو

با توجه به درخواست برخی از بازیکنان جهت راه اندازی سرور های بازی انلاین تراوین بدون فروش نیرو و منابع بدین جهت تصمیم بر راه اندازی این نوع سرور محبوب گرفته ایم که در صورت دریافت دیدگاه بیشتر از سمت بازیکنان در همین مطلب تصمیم نهایی گرفته میشود و در صورت تمایل بازیکنان این سرور برای تعطیلات عید نوروز سال 1398 برگذار خواهد شد .

شروع سرور جدید تراوین اسپید

همچنان در شروع سرور 2 تراوین اسپید به همراه 800.000 هزار ريال وجه نقد بهمراه هزاران سکه طلا درون بازی جوایز با شما خواهیم بود ، در این دوره شما بازی تراوین با سرعت بالا را تجربه خواهید کرد .

تراوین اسپید بدون فروش نیرو و منابع

تغییرات جدید بازی

همواره بنا به اخرین اطلاع رسانی وبگاه برای ثبت نام در بازی به عنوان اولین ثبت نام کننده تعداد 10000 سکه طلا در نظر گرفته شده بود که اکنون به دو نفر دوم و سوم نیز جایزه اهدا خواهد شد که به ترتیب به نفر اول تا نفر سوم ثبت نام کننده در بازی ، 10000 سکه ، 5000 سکه و 2000 سکه از این پس اهدا میگردد .

ثبت نام در سرور 2

جهت ثبت نام در سرور های جدید بازی تراوین اسپید میتوانید به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید و یا برای ثبت نام مستقیم در تراوین اسپید سرور 2 میتوانید کلیک کنید .

سامانه اطلاع رسانی

اگر میخواهید از تمامی اخبار و اطلاع رسانی های این بازی به صورت رایگان در لحظه با خبر شوید حتمأ عدد 10 را به 500024005 ارسال نمایید و جهت غیر فعالسازی اشتراک خود کافیست شماره خود را برای یکی از مدیران بازی ارسال نمایید تا اشتراک پیامکی شما لغو گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *