تراوین پلاس

تراوین پلاس

با سلام و عرض ادب ؛ در این پست قصد داریم به معرفی و ارائه آخرین نسخه برنامه کاربردی تراوین پلاس در بازی تراوین به همراه فایل دانلود تراوین پلاس بپردازیم ، با استفاده از این برنامه شما میتوانید خرید های به صرفه تر و سریعتری داشته باشید که این امکان را به شما داده تا در زمان و هزینه خود برای انجام بازی اینترنتی تراوین بهینه تر اقدام نمایید ، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

تراوین پلاس چیست ؟

تراوین پلاس برنامه ای است که با استفاده از آن شما به راحتی میتوانید احتیاجات و نیازات دهکده بازی تراوین خود را به صورت کاملا خودکار و اتوماتیک برآورده کنید، با این نرم افزار کاربردی شما قادر خواهید بود روزمره تعداد زیادی نقره دریافت کنید و از خرید سکه در بازی بپرهیزید.

معرفی مختصر نرم افزار

به طور خلاصه بگم شما بدون اتلاف وقت و زمان میتوانید از طریق تراوین پلاس منابع ، تجهیزات ، نقره ، شرکت در حراجی ها با بهترین استراتژی و … را برای خود فراهم کنید که ویژگی های مثبت بسیاری از جمله خرید ارزان اجناس فروشگاه و فروش اجناس شما با بالا ترین نرخ میتوان اشاره کرد.

مزایا تراوین پلاس

  1. میتوان گفت قیمت هر 100 هزار نقره برابر با 10 دلار میباشد که شما با استفاده از این نرم افزار روزمره با افزایش آن میتوانید این تعداد را با ارزشی برابر با 2 دلار تهیه نمایید.
  2. تنها با نصب نرم افزار و ورود به اکانت کاربری خود تمامی نیاز های خود را ثبت کرده و باید منتظر باشید تا تمامی مراحل به صورت خودکار طی شود.
  3. شرکت بازی تراوین همچنان در این برنامه تخفیفاتی را اعمال کرده است که نسبت به گذر زمان بازی روزبروز از هزینه های خرید کاهش پیدا میکند و امکان خرید بیشتر با هزینه کمتر برای شما فراهم میگردد.

"<yoastmark

جایزه ویژه شرکت در قرعه کشی تراوین پلاس

شرکت تراوین این وعده را داده است که هر ماه مبلغ 200 دلار وجه نقد به اعضا برنامه به قید قرعه البته به نسبت کسب امتیاز و شانس برنده شدن بالاتر هر نفر 100 دلار اهدا میکند که اطلاع رسانی شده است به ازای هر خرید 10 دلاری منابع و یا نقره یک امتیاز برای کاربر ثبت خواهد شد و مسلما هر کسی امتیاز بیشتری کسب کند شانس برنده شدن بیشتری دارد.

چگونه استفاده کنیم ؟

جهت شروع میتوانید گام به گام مراحل زیر را طی کنید.

  1. اول از همه باید آخرین نسخه تراوین پلاس را از طریق وب سایت رسمی دریافت کنید ( دانلود مستقیم آخرین نسخه تراوین پلاس از وب سایت رسمی )
  2. برنامه را پس از دریافت بر روی کامپیوتر خود براحتی نصب و باز کنید و اطلاعات حساب خود را وارد کنید.
  3. از قسمت افزایش اعتبار اکانت ، حساب کاربری خود را شارژ کنید.
  4. اکنون برای شرکت در فروشگاه حراجی اجناس مورد احتیاج خود را انتخاب و دکمه استارت را بزنید تا خرید خودکار شروع و پس از اتمام زمان به اکانت شما اضافه گردد.
  5. همچنین برای دریافت منابع مشخصات دهکده خود انتخاب کنید و مقدار مورد نیاز را تعیین و روی دکمه ترانسفر کلیک نمایید.

نکته : نرم افزار تراوین پلاس تنها در سایت رسمی بازی و سرور های جهانی قابل استفاده میباشد و در سرور های خصوصی از جمله ” تراوین اسپید ” فعال نمیباشد .

منبع : TravianPlus.net

دانلود تراوین پلاس

نسخه : 4.0.0.2

حجم : 418.50 KB

اسکرین شات های برنامه تراوین پلاس :

travian plus

travian plus 5

travian plus

travian plus 4

travian plus

travian plus 3

travian plus

travian plus 2

travian plus

travian plus 1

travian plus

travian plus 8

travian plus

travian plus 7

travian plus

travian plus 6

3 دیدگاه

  • ببب

    سرور اسپیدترا کار میکنه

  • احمد

    سلام خسته نباشید
    جناب من نصب کردم برنامرو و 10 دلار هم خرید کردم
    ولی هرکاری میکنم نمیتونم سیلور بخرم
    این اسکرین هایی ک گرفتین اصلا با برنامه ای ک من نصب کردم همخوانی ندارن
    از سایت خودتون هم نصب کردم
    ریسورس نداره مال من
    لطفا کمک کنید چیکار کنم
    سپاسگزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *