تراوین جدید

تراوین جدید

با سلام و عرض ادب خدمت بازیکنان گرامی ؛ امروز خبر جدیدی براتون آماده کردیم ! با سوپرایز ویژه تراوین اسپید در ادامه مطلب همراه باشید ..!

 

پیشگفتار

طی گذشت چندین سال وب سایت تراوین اسپید با سرعت و امکانات مختلفی سرور های تراوین ارائه میداد و هم اکنون نیز سرور های کنونی همچنان سرور های سابق با سرعت هایی نسبتا بالا اما خب هر چه بیشتر پیش میرویم سرعت بالا نیز هنوز پایین است و بازیکنان تقاضای افزایش سرعت بازی دارند.

تراوین جدید

تراوین جدید

هم اکنون این چنین شد که بر آن شویم که باز تغییراتی در بازی و تنظیمات جهت رفاه حال بازیکنان عزیز ایجاد کنیم همچنان در تراوین جدید شما نیز شاهد تغییراتی نظیر سرعت بازی به عنوان مثال از 100000 برابر به سرعت 50 ملیون برابر تغییر مسیر رسیده ایم .

سرور جدید تراوین

سوپرایز ویژه تراوین اسپید نیز سرور های تراوین جدید هست که مدت زمان اون حدودا از 3 الی 5 روز هست و همچنین در تراوین جدید نیز سرعت ما بین 20 ملیون تا 80 ملیون برابر تنظیم خواهد شد و میزان گنجایش انبار نیز نصف اندازه سرعت بازی در نظر گرفته میشود.

جایزه بازی تراوین

در سرور تراوین قدیمی و گذشته شاهد جایزه هایی با مبلغ 40 هزار تومان الی 80 هزار تومان بودیم اما هم اکنون در سرور های تراوین حدید همچنان شاهد تغییراتی در مبلغ جایزه به 120 هزار تومان بوده ایم ..!

بازی آنلاین استراتژیک جدید

در بازی آنلاین سبک استراتژیک اینگونه بازی ها همانند سایر بازی های تحت وب نیازمند اینترنت و مرورگر میباشد، تراوین با سرعت بی نهایت یک نمونه ای از بازی آنلاین استراتژیک جدید است که با سرعت بالا و با رمان کمتر از سایرین ارائه شده است و جایزه ویژه ای برای آن در نظر گرفته شده است که پس از برنده شدن در مسابقات دوره ای بازی جایزه به فرد برنده تراوین اهدا خواهد شد و فیش واریزی آن در کانال تلگرام ارسال خواهد شد.

تلگرام : @travianspeed
سامانه پیامکی : ارسال 10 به 500024005 (رایگان)

 

تراوین اسپید بازی کن

تراوین اسپید بازی کن

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *