تراوین اسپید بدون فروش نیرو

تراوین اسپید بدون فروش نیرو

تراوین اسپید بدون فروش نیرو را تنها از سایت رسمی تراوین اسپید بازی کنید و جایزه نقدی دریافت کنید ، همواره سرور های بدون فروش نیرو آغاز شده است و میتوانید به انتخاب خود نوع بازی را نسبت به علاقه شخصی خود انتخاب کنید ، با ما همراه باشید .

تراوین اسپید را بدون فروش نیرو بازی کن !

با توجه به علایق متفاوت بازیکنان برآن شدیم تا سرور بدون فروش نیرو تراوین اسپید را راه اندازی نماییم و عزیزانی که تمایل و علاقه به گیم عادلانه تری دارند از این رو در بازی فاقد فروش نیرو لذت بیشتری را از بازی ببرند .

بازی عادلانه تر

با گزارش برخی از بازیکنان و نارضایتی نسبت به غیرفعال بودن سرور های تراوین اسپید بدون فروش نیرو و اعتراضات بازیکنانی که در بازی بیشتر تمایل دارند بر فعالیت و تلاش خود ، ترفند ها و تجارب برای کسب رتبه و ارتقا بازی و دهکده خود بدون گزینه های ارتقا سریع ( فروش نیرو و منابع ) که با عدالت ما بین تمامی بازیکنان برقرار باشد بازی کنند از این رو امروز خبر بازگشایی مجدد بازی بدون فروش نیرو را به شما میدهیم که همچنان از امروز مجدد قادر به بازی در این نوع سرور هستید .

تراوین اسپید بدون فروش نیرو
تراوین اسپید بدون فروش نیرو

تراوین اسپید سرور بدون فروش نیرو

همانگونه که قبلا نیز در مطلب ” تراوین بدون فروش نیرو و منابع ” عنوان کرده بودیم ، سرور 1 و سرور 2 به طور ثابت جهان بازی همراه با فروش منابع و نیرو میباشد و هم اکنون جهان های جدید سرور 3 و سرور 4 بدین ترتیب برای تراوین اسپید بدون فروش نیرو به طور ثابت فعال خواهد بود که هم زمان از این 4 جهان بازی تنها 2 بازی همیشه فعال خواهد ماند یک جهان با فروش نیرو و منابع و یک جهان نیز بدون فروش نیرو خواهد بود .

زمان بازی چگونه است ؟

زمان شروع و پایان بازی ها برای جهان بازی نسبت به اینکه جهان دارای فروش منابع و نیرو هست یا خیر متفاوت میباشد .

سرور های دارای فروش نیرو و منابع

طبق روال قبلی سرور 1 تراوین و سرور 2 تراوین همچنان هفتگی میباشد و با برنامه منظم و ثابت آزاد سازی منجنیق پنج شنبه ها ساعت 20:00 و آزاد سازی ناتار ها روز بعدی یعنی جمعه ها ساعت 20:00 انجام میگردد و همواره شروع سرور جدید نیز همان روز جمعه ساعت 20:30 انجام میگردد .

سرور های بدون فروش نیرو

همچنان در نظر گرفتیم سرور های تراوین اسپید بدون فروش نیرو را به صورت منظم و ثابت به صورت ماهانه تنظیم نماییم و آزاد سازی منجنیق روز یکم هر ماه ساعت 20:00 و آزاد سازی ناتار ها روز بعدی یعنی روز دوم ماه ساعت 20:00 انجام میگردد و همواره شروع سرور جدید نیز همان روز دوم ماه ساعت 20:30 انجام میگردد .

سکه ها قابل انتقال است ؟

سوالی که برخی از بازیکنان دارند این هست که آیا سکه طلا هایی که ما بین این دو نوع جهان بازی ( سرور های دارای فروش و سرور های بدون فروش ) قابل تبادل و انتقال جابجایی هست یا خیر !؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم بله خوش بختانه در حال حاظر در هر 4 سرور موجود در بازی شما میتوانید ارتباط برقرار کنید و سکه طلا های خریداری شده و یا به صورت هدیه دریافت شده خود را بین سرور دلخواه خود جابجا کنید ، همواره توجه داشته باشید که شما میتوانید به صورت دستی از طریق پنل ” منو پلاس ” در بازی اقدام به انتقال سکه طلا های خود انجام دهید اما پیشنهاد ما به شما جهت حذف کارمزد و اطمینان در جابجا از ادمین یا مدیر بازی درخواست جابجا دهید تا بدون خطا و مشکل و بدون اینکه کارمزدی از شما کم شود عملیات انتقال سکه طلا شما انجام گردد .

چگونه سکه طلا ها را انتقال دهم ؟

از آن رو که جوایز سرور های دارای فروش نیرو و منابع نقدی و در کل با ارزش تر از جوایز بازی در سرور های بدون فروش نیرو و منابع است و همواره هفتگی اهدای جوایز صورت میگیرد برخی بازیکنان علاقه مند خواهند بود که در تراوین اسپید بدون فروش نیرو بازی کنند و همواره پس از برنده شدن در بازی و دریافت جوایز سکه های دریافتی را به سرور دارای فروش نیرو و منابع منتقل کنند تا بتوانند در رقابت در سرور دارای فروش نیرو و منابع هم شرکت کنند و جوایز با ارزش تری دریافت نمایند ، از این رو باید بدانید چگونه سکه های خود را انتقال دهید که جهت آموزش خرید سکه طلا تراوینی و انتقال سکه تراوینی مطالعه مطلب ” بانک طلا تراوین ” را به شما پیشنهاد میکنیم .

شاد و پیروز باشید ، جهت ثبت نام در سرور جدید تراوین اسپید به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *