ایجاد دهکده جدید تراوین

تراوین

با سلام و عرض ادب ؛ در این پست قصد داریم به شما بازیکنان عزیز آموزش دهیم چگونه در بازی تراوین دهکده دوم ، سوم و … بسازید، در این مطلب شما به صورت کامل مرحله به مرحله با روش ساخت و ایجاد دهکده جدید در بازی تراوین آشنا خواهید شد و به راحتی قادر خواهید بود سرزمین خود را گسترش دهید.
پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید …

در این آموزش به صورت مرحبه به مرحله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه در تراوین اسپید نسخه 3.6 چگونه دهکده دوم ، سوم و… داشته باشید به صورت سریع و بدون ایجاد مشکل در ثبت دهکده جدید.

ساختمان قصر تراوین

در بازی آنلاین استراتژیک تراوین ساختمان های زیادی وجود دارد که بنا به شرایط و نیاز های شما قابل استفاده میباشد همچنان در این پست جهت ایجاد و ساخت دهکده جدید تراوین به ساختمانی به نام ” قصر ” و یا ” اقامتگاه ” نیاز داریم، در این بازی آنلاین استراتژیک همواره ساختمان قصر یا اقامتگاه هر دو یک کار و فعالیت مشترک دارند و وظیفه ی آن تولید و تربیت نیرو هایی جهت ساخت دهکده های جدید و یا چیف کردن دهکده های دشمنان و یا همسایگان شما هستند.

ساختمان اقامتگاه تراوین اسپید

همانطور که گفته شد ساختمان اقامتگاه و قصر یک نوع فعالیت را دارند و آن هم نیز تربیت نیرویی جهت گسترش دهکده های شما است که در نژاد های مختلف نام های متفاوتی دارد اما به عنوان مثال جهت دو نوع نیرو در این ساختمان وجود دارد نیروی اول با نام ” مهاجر ” و نیروی دوم با نام ” سناتور ” شناخته میشود که همچنان در هر قصر یا اقامتگاه 3 مهاجر و 1 سناتور بیشتر نمیتوانید بسازید که همواره برای ساخت دهکده جدید به 3 مهاجر نیاز دارید و برای چیف کردن به 1 سناتور که همواره در این پست تنها به آموزش ساخت دهکده جدید تراوین با 3 مهاجر پرداخته ایم.

” پیشنهاد میکنیم مطلب آموزش چیف دهکده تراوین را حتمأ مطالعه فرمایید “

ساختمان تالار تراوین

در تالار شما می توانید جشنهای پرشکوه برگزار کنید، این جشنها باعث افزایش امتیاز فرهنگی دهكده ي شما می شوند که لازمه ی ایجاد و ساخت دهکده جدید داشتن امتیاز فرهنگی کافی میباشد که میانگین حدودی امتیاز فرهنگی در هر دهکده تراوین اسپید معادل 2200 میباشد که شما با بنا کردن ساختمان تالار میتوانید تنها با چند کلیک ساده جشن برگذار کنید و امتیاز فرهنگی خود را براحتی افزایش دهید.

تراوین

ایجاد دهکده جدید تراوین

ابتدا جهت ساخت دهکده جدید باید ساختمان اقامتگاه خود را حداقل به سطح 10 برسانید و امتیاز فرهنگی خود را به حداقل 2200 برسانید و همچنان مراحل بعدی را نیز طی نمایید.

مرحله اول

دقت داشته باشید که برای داشتن چندین دهکده در یک اکانت ابتدا باید یکسری پیشنیاز را مهیا کنید که عبارتند از :
1. بنا کردن ساختمان قصر یا اقامتگاه و رساندن آن حداقل به سطح 10

2. بنا کردن ساختمان تالار ( پیشنیاز ساخت تالار : دارالفنون سطح 10 )

مرحله دوم

چگونه با استفاده از ساختمان های بالا فعالیتمان را آغاز نماییم!؟ بسیار ساده ابتدا وارد قصر شوید 3 مهاجر تربیت کنید و همچنان به ساختمان تالار بروید و چندین بار جشن برگذار نمایید تا امتیاز فرهنگی شما به حد کافی برسد ، توجه داشته باشید میتوانید مقدار امتیاز فرهنگی دهکده فعلی خود را در داخل ساختمان قصر یا اقامتگاه مشاهده کنید.

مرحله سوم

اکنون در مرحله آخر وارد ” نقشه ” بازی شوید و یکی از دهکده های نزدیک به خود و یا نسبت به بررسی منابع موجود در زمین های تسخیر نشده یکی را انتخاب کنید و بر روی ایجاد دهکده در پایین صفحه کلیک کنید اکنون با ظاهر شدن گزینه ارسال نیرو های مهاجر زمین به نام شما میشود و دهکده از آن شما خواهد شد.

چطوری دهکده 9 گندمی یا 15 گندمی داشته باشیم ؟

بازیکنان عزیزی که علاقه مند هستند به صورت حرفه ای و پیشرفته بازی کنند همچنان جهت رفع نیاز های سربازان زیاد خود به دهکده های 9 الی 15 گندمی نیاز خواهید داشت تا سربازان شما تغذیه کافی داشته باشند ، از این رو شما ابتدا باید به مقداری که مدیر بازی تعیین کرده است به عنوان پیشفرض در سایت تراوین اسپید تعداد 12000 سکه نیاز است باید شما ابتدا طلا خریداری کنید و سپس به قسمت ” سکه طلا تراوین ” بروید و ” کلوپ طلایی ” خود را فعال کنید همچنان پس از فعالسازی کلوپ طلایی و انجام مراحل ایجحاد دهکده کافیست به ” نقشه ” بروید و بر روی گزینه ” جستجوی 15 گندمی ” بزنید لیست تمامی دهکده های 15 گندمی به همراه فاصله آن با دهکده شما برای شما قابل نمایش خواهد بود.

” پیشنهاد میکنیم مطلب مزایا استفاده از کلوپ طلایی تراوین را مطالعه فرمایید “

 

امیدوارم این مطلب مفید واقع شده باشد

همچنان شما میتوانید جهت ثبت نام در سرور های بازی آنلاین استراتژیک تراوین اسپید از آدرس زیر استفاده نمایید :
www.TravianSpeed.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *