استخدام در تراوین اسپید

با سلام و عرض ادب ؛ امروز بنا بر افزایش سطح کیفی و بهبود رضایتمندی بازیکنان وب سایت تراوین اسپید بر آن شدیم تا سیستم کارشناسی و مدیریتی بازی را ارتقا دهیم و همچنان در ارائه خدمات بهتر تلاش نماییم.

تراوین اسپید چیست ؟

تراوین اسپید همان بازی محبوب تراوین است ولی با کمی تفاوت که به شرح آن میپردازیم :

سرور اصلی یا خصوصی ؟!

تراوین اسپید تنها یک نسخه سرور خصوصی بازی تراوین کلاسیک است که دارای هیچ پشتوانه و حمایت شرکت ، ارگان و… خاصی نمیباشد و تنها به صورت مستقل در حال فعالیت است ، لازم به ذکر است که وب سایت تراوین اسپید ، وب سایت اصلی ارائه دهنده بازی تراوین نمیباشد و تنها یک نسخه شبیه به بازی تراوین در حال ارائه است که با هدف عدم خروج ارز از کشور و پایدار داشتن نسخه کلاسیک محبوب 3.6 تراوین در حال اجرا و مدیریت است .

سرعت بازی

همچنان در بازی تراوین ما شاهد سرعت بسیار پایین بودیم و در تراوین اسپید امروز با سرعت های ملیونی و میلیاردی همراه هستیم که تنها سرور های بازی به مدت 2 الی 7 روز به اتمام میرسد و سرو های جدید آغاز میشود .

امکانات جدید

در تراوین اسپید یکسری موارد گوناگون جدیدی راه اندازی شده است که با نسخه اصلی متفاوت است و همچنین بازی را جذاب تر نموده است .

ثبت نام رایگان در بازی

ثبت نام در تمامی سرور ها رایگان بوده و شما میتوانید به صورت کاملا رایگان در بازی ثبت نام و بازی کنید که همواره خرید های درون برنامه ای نیز در بازی وجود دارد که بنا بر هیجان ، افزایش قدرت و زمان خود میتوانید خرید هایی انجام دهید .

جوایز

تمامی سرور ها دارای جوایز میباشند که جهت افزایش هیجان بیشتر برخی جوایز به صورت نقدی تنظیم گردیده است .

بخش های مورد نیاز همکاری با تراوین اسپید

در این قسمت به شرح بخش های مورد نیاز جهت همکاری و استخدام در وب سایت تراوین اسپید میپردازیم :

نویسنده وبلاگ

آشنایی با سیستم مدیریت محتوا وردپرس ، اشنایی مقدماتی با بهینه سازی سایت یا سئو سایت ، اشنایی با بازی و بازی های آنلاین ، ارسال حداقل 1 مطلب در هر دو روز ، تمامی مطالب دست نویس بدون کپی برداری باید باشد ، ساخت تصاویر و تصاویر شاخص مطلب به عهده مدیر سایت میباشد و نیازی به علم تصویر سازی و فتوشاپ نیست ، همچنان برای این بخش به یک الی سه نفر نیازمندیم ، حقوق این بخش به صورت پروژه ای محور بوده و پس از پایان کار حقوق خود را دریافت خواهید کرد ، بنا به زمان و کیفیت فعالیت شما در زمینه تولید محتوا حقوق شما برای هر یک مطلب متفاوت خواهد بود ، حقوق میانگین بابت هر مطلب با 700 کلمه برابر با 3 هزار تومان میباشد البته این یک مبلغ تقریبی است و در صورت پذیرفتن شرایط باید مبلغ جدید صادر گردد.

برنامه نویسی

به یک الی دو نفر جهت بهینه سازی سایت و اسکریپت بازی تراوین و دیباگ خطا های بوجود امده در بازی به برنامه نویس با حداقل دانش php , mysql , html , css نیازمندیم و کار در ابتدا به صورت پاره وقت و در صورت تایید صلاحیت به صورت تمام وقت پذیرفته میشود ، نیازی به مراجعه حضوری نیست ، حقوق کار در ابتدای فعالیت به صورت پروژه ای محور پرداخت میگردد و پس از تایید تمام وقت پروژه ای + حقوق ثابت داده خواهد شد .

مدیریت سرور بازی

جهت مدیریت بازی در بخش پاسخ به سوالات بازیکنان و پشتیبانی از پاسخ تا رفع مشکلات به یک نفر نیازمندیم ، زمان کار حداقل 5 ساعت آنلاین در هر روز و به صورت پاره زمان ، حقوق به صورت پورسانت از طریق درصد فروش سرور محاسبه و اهدا میگردد و بنا به فعالیت مدیریتی شما درصد پورسانت قابل افزایش میباشد .

حمایت مالی و تبلیغاتی به همراه سود سرمایه گذاری

با توجه به محبوبیت این بازی آنلاین استراتژیک پر مخاطب بسیار واضح است با سرمایه گذاری و حمایت تبلیغاتی و بهبود فرایند کیفیتی قطعأ رشد بسزایی خواهد داشت و همواره بازتابی روشن به دنبال خود دارد و اکنون وب سایت تراوین اسپید سرمایه گذار میپذیرد و قرارداد های 6 ماهه الی 3 ساله جهت بازدهی سود و مبلغ سرمایه گذاری شما عقد مینماید .

استخدام در تراوین اسپید

هم اکنون برای شروع هر گونه همکاری با ما میتوانید با ارسال نامه به مدیر بازی در یکی از سرور های فعال بازی و یا ارسال ایمیل به نشانی support[att]travianspeed[dot]ir فعالیت و کسب درآمد خود را آغاز کنید .