آموزش رفع مشکل گندم منفی

آموزش رفع مشکل گندم منفی تراوین اسپید

با سلام و عرض ادب ؛ در این مطلب به شما عزیزان آموزش خواهیم داد مواقعی که گندم مصرفی دهکده تراوین شما منفی میشود باید جهت خروج از این وضعیت چه اقدامی انجام دهید ! از آنجایی که مصرف گندم دهکده منفی شود کل دهکده متوقف خواهد شد و فعالیت ها تقریبا به صفر میرسد جهت رفع این مشکل باید حتمأ اقدام نمود، با ما در ادامه مطلب همراه باشید .

گندم منفی تراوین چیست ؟

در بازی آنلاین استراتژیک تراوین همواره در صورت عدم رعایت اصول بازی در برخی موارد با کمبود تولید گندم جهت تامین گندم مصرفی سربازان و مردم دهکده روبرو خواهیم شد که همواره در این مواقع تمامی ساخت و ساز ها متوقف و غیر قابل ارتقا میشود و اکثر فعالیت ها مختل خواهد شد .

اقدام اولیه جهت رفع مشکل گندم منفی دهکده تراوین

در اولین اقدام میبایست از منو سمت راست بازی بر روی گزینه “رفع باگ ها” و سپس از کشو باز شده بر روی گزینه “رفع باگ گندم” کلیک نمایید تا در صورتی که گندم منفی شما باگ شده باشد به اسودگی این مشکل رفع گردد ، در صورتی که با این روش گندم شما باز منفی بود به روش بعدی مراجعه نمایید .

رفع باگ گندم منفی

جهت رفع باگ گندم منفی باید به نوع اختلال سیستم توجه داشته باشید ، همواره در صورتی که سربازان شما در حالت گریز لشکریان قرار دارند و دهکده شما با منجنیق 0 شده باشد تنها راه حل ارسال پیام پشتیبانی به ادمین تراوین اسپید میباشد .

آموزش رفع مشکل گندم منفی تراوین اسپید

آموزش رفع مشکل گندم منفی تراوین اسپید

روش رفع مشکل منفی شدن گندم مصرفی

در مواقعی که شما سرباز خرید کرده اید و دهکده شما توانایی تولید گندم مصرفی برای تمامی اهالی و سربازان شما را ندارد میبایست این مشکل را با ساختمان خزانه رفع نمایید و یا در صورت عدم ساخت خزانه با پشتیبانی بازی در تماس باشید تا نیرو ها را خارج و خزانه را ساخته و ادامه مراحل را طی نمایید .

کتیبه مرتاض ها تراوین اسپید

کتیبه مرتاض ها نام کتیبه ای است که وظیفه آن نصف کردن گندم مصرفی فعلی شماست و با فعال کردن آن میتوانید مصرف گندم دهکده خود را 50% کاهش دهید که بهترین زمان برای فعالسازی آن زمانی است که با گندم منفی روبرو شده اید و نیرو های زیادی در دهکده وجود دارد همواره پیشنهاد ما 2 مرتبه فعالسازی به صورت متوالی میباشد .

فعالسازی کتیبه مرتاض ها

جهت فعالسازی کتیبه مرتاض ها و استفاده از ویژگی های آن برای رفع باگ گندم منفی تراوین اسپید میتوانید در مرکز دهکده ساختمان خزانه را بنا کنید و از طریق ساختمان خزانه با پرداخت مبلغ فعالسازی با سکه طلا تراوینی آنرا فعال نمایید .

همواره میتوانید مطلب ” آموزش بانک طلا تراوین اسپید ” را جهت آموزش خرید سکه طلا تراوینی مشاهده نمایید .

نکته : توجه داشته باشید جهت عدم ایجاد مشکل در این خصوص حتما در ابتدای ورود به بازی ساختمان خزانه را بنا کنید تا به مشکل بر نخورید !

آموزش رفع باگ گندم منفی در سطح متوسط

در صورتی که نیرو های شما خیلی زیاد نباشد و گندم منفی شده باشد همواره میتوانید با ارتقا منابع گندم و ساختمان های افزایش تولید گندم از قبیل ساختمان آسیاب و نانوایی اقدام نمایید و همواره راه دیگر افزایش 25% تولید منابع میباشد که با مراجعه به بخش پلاس میتوانید آنرا فعالسازی نمایید تا مشکل شما رفع گردد .

 

شاد و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *