آموزش خرید طلا با کد تخفیف

با سلام و عرض ادب ؛ همانگونه که اطلاع رسانی انجام گردیده است تراوین اسپید برای بازیکنان ویژه خود که در سامانه پیامکی عضو شده اند برنامه ای جهت خرید طلا و خرید سکه طلا تراوین تدارک دیده است .

خرید سکه طلا تراوین با تخفیف ویژه

همواره با همکاری شرکت درگاه پرداخت واسط زرین پال کد های تخفیفی جهت خرید سکه طلا تراوین اسپید تنظیم کرده ایم که این کد های تخفیف تنها برای کاربران عضو سامانه پیامکی ارسال خواهد شد و در بازه زمانی و بازه مبلغی اطلاع رسانی شده قابل استفاده میباشد .

کد تخفیف خرید طلا در تراوین اسپید

کد تخفیف خرید طلا در تراوین اسپید

تخفیف ویژه تراوین اسپید

همچنان در این طرح ویژه در بازی آنلاین استراتژیک تراوین اسپید شما با عضویت رایگان در سامانه پیامکی تراوین اسپید از 20% الی 65% تخفیف ویژه در هر بار خرید میتوانید بهرمند شوید .

عضویت در سامانه پیامکی

شما قادر خواهید بود به صورت کاملا رایگان با ارسال عدد 10 به سامانه 500024005 عضو سیستم اطلاع رسانی بازی تراوین شوید و از مزایا آن از جمله اطلاع از شروع سرور های جدید و اخرین اخبار بازی بهمراه دریافت کد های تخفیف جهت خرید طلا تراوین بهرمند شوید .

سامانه پیامکی تراوین اسپید

سامانه پیامکی تراوین اسپید

آموزش استفاده از کد تخفیف خرید طلا

توجه داشته باشید که در وب سایت تراوین اسپید دو درگاه پرداخت واسط آرین پال و زرین پال فعال میباشد که همواره کد های تخفیف ارائه شده ویژه درگاه پرداخت زرین پال میباشد و جهت استفاده از این کد ارسالی باید درگاه زرین پال را نیز انتخاب نمایید .

مراحل خرید سکه تراوین با کد تخفیف

برای استفاده از کد تخفیف خود مراحل زیر را طی نمایید :

  1. ابتدا وارد بازی شوید سپس بر روی “منو طلا” و یا خرید طلا سمت چپ بازی کلیک نمایید .
  2. اکنون باید نسبت به طرح ویژه اعلام شده که کد آن را دریافت کرده اید بسته طلا را انتخاب و تایید کنید .
  3. اکنون وارد صفحه انتخاب درگاه پرداخت واسط میشوید که دو گزینه زرین پال و آرین پال موجود است باید حتما درگاه زرین پال را انتخاب نمایید .
  4. در صفحه جدیدی که در پنجره مجزا باز خواهد شد باید گزینه ” کد تخفیف؟ ” را انتخاب نمایید و کد خود را وارد و دکمه “ثبت” را کلیک کنید .
  5. همواره با ثبت کد تخفیف مبلغ نهایی برای شما نمایش داده میشود و نسبت به تخفیف اعلام شده از 20% الی 65% تخفیف دریافت خواهید کرد .
  6. همچنان پرداخت خود را انجام دهید و پس از بازگشت به وب سایت تراوین اسپید سکه خود را به صورت خودکار دریافت نمایید.

توجه : برخی مواقع به ندرت بدلیل تعجیل در بازگشت به بازی پس از پرداخت، مبلغ کسر شده از حساب شما ولی سکه ای به اکانت شما واریز نشده است در این صورت سریعأ داخل بازی به مدیریت بازی نامه ارسال نمایید تا سکه های شما برایتان واریز گردد .

 

شاد و پیروز باشید