نگاهی متفاوت به تراوین اسپید

نگاهی متفاوت به تراوین اسپید

اگر فکر می کنید که در زندگی دوست داشته اید فرمانروایی کنید ولی نتوانسته اید به این رویا دست پیدا کنید، بازی تراوین اسپید به عنوان یک بازی آنلاین استراتژیک در دسترس شماست ، شما در این بازی می توانید یک دهکده بسازید و با دیگر گیمرهای دنیای بازی خودتان رقابت کنید، متحد شوید و علیه دشمنان اعلان جنگ بدهید! ، همواره امروزه نگاهی متفاوت به تراوین اسپید میتواینم داشته باشیم با ادامه مطلب با ما همراه باشید .

نگاهی متفاوت به تراوین اسپید بازی محبوب گیمر ها

این بازی که از سال 2008 روانه بازار شده است امروزه نیز به عنوان یکی از بهترین و ارزشمندترین بازی های دنیا شناخته می شود و بسیاری از گیمرها برای انجام این بازی آنلاین استراتژیک به سایت تراوین اسپید مراجعه کرده اند.

رابط گرافیکی تراوین اسپید

شاید در دنیای امروز بسیاری از بازی های مشابه برای کاربر ایرانی به زبان فارسی در دسترس باشد ولی کمتر بازی مانند تراوین اسپید با درک نیاز مخاطب طراحی شده است و امکانات و گرافیک این بازی را توانسته است اعمال کند.

در بازی آنلاین استراتژیک فرمانروایی کنید

در صورتی که فکر می کنید می توانید بهترین فرمانروا در یک دنیا باشید، این بازی بهترین گزینه است تا بتوانید بازی کنید و از مزایای جایزه این بازی نیز کسب درآمد داشته باشید هرچند نمیتوان به عنوان یک نوع درآمدزایی به این بازی نگاه داشته باشید اما جهت افزایش هیجان بازی این جایزه نقدی مشخص شده است .

تراوین اسپید بدون محدودیت در اجرا

تراوین اسپید برای گیمر ایرانی به زبان فارسی در دسترس است و هیچگونه محدودیت سیستم عامل ندارد ، به صرف اتصال به اینترنت و استفاده از هر نوع مرورگر ( ترجیهأ مرورگر موزیلا فایرفاکس برای بازی تراوین توضیه میشود ) می توانید این بازی را اجرا کنید.

نگاهی متفاوت به تراوین اسپید

بازی تراوین اسپید با ویژگی های منحصر به فرد

در طول مدت زمانی که تراوین اسپید برای گیمر ایرانی عرضه شد ، توسعه دهندگان این بازی تحت وب تلاش داشته اند تا با به روز رسانی کامل و موفق ، بیشترین ویژگی های منحصر به فرد جذاب برای مخاطب ایرانی را در اختیار قرار دهند و امروزه شاهد یک بازی سبک استراتژیک آنلاین بسیار حرفه ای هستیم که برای کاربران طراحی شده است.

تراوین اسپید را رایگان بازی کنید

این بازی رایگان است و به صرف ثبت نام شما نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت و تنها به اختیار خود جهت افزایش سرعت رشد دهکده و پیشرفت آن میتوانید از طریق خرید سکه طلا تراوینی در داخل پنل بازی خود از امکانات موجود همانند خرید سرباز ( خرید نیرو تراوین ) ، خرید ساختمان ، خرید کتیبه ها ، خرید ساختمان ، تغییر نام کاربری ، تغییر رنگ اکانت ، خرید جمعیت ، خرید ویژگی مرخصی در بازی و … استفاده نمایید .

حملات در بازی

همچنین گیمرها می توانند با به چالش کشیدن یکدیگر در این بازی از طریق شیوه های مختلف مانند دزدی منابع ( غارت ) ، جاسوسی ( جاسوسی از منابع و نیرو ها ) و جنگ ( حمله عادی و ایجاد خسارت و تخریب دهکده دشمن ) لحظات بسیار خوبی را سپری کنند.

پشتیبانی تراوین اسپید

سیستم جوابگویی به سوالات و ارسال تیکت ها ( ارسال نامه درون بازی به نام کاربری admin ) نیز در دسترس شماست تا در صورت بروز هرگونه مشکلی در این بازی ، نسبت به رفع آن اقدام شود و بتوانید بهترین تجربه را از این بازی داشته باشید.

شاد و پیروز باشید

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *