تراوین بدون فروش نیرو و منابع

تراوین بدون فروش نیرو و منابع با جایزه

با سلام و عرض ادب ؛ همانطور که درخواست های مکرر به سمت مدیریت ارسال شد و قول داده بودیم امروز در این اطلاع رسانی به اطلاع شما عزیزان میرسانیم که از این پس در کنار سرور های دارای فروش نیرو و منابع تراوین بدون فروش نیرو و منابع نیز قرار خواهیم داد تا بازیکنان با علاقمندی های متفاوت سرور خود را جهت بازی انتخاب کنند ، همواره با ما در ادامه مطلب همراه باشید .

همانطور که گفتیم سرور فاقد خرید سرباز و … را امروز به شما معرفی خواهیم کرد و شروع اولین سرور فاقد خرید سرباز اسپید را به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد .

چرا بدون فروش نیرو و منابع ؟

همواره در این بازی استراتژیک آنلاین محبوب شاهد سلیقه های متفاوت بوده ایم که برخی معتقد هستند هنگامی که بخش خرید نیرو در بازی باشد آنگاه بازی از نرمال و زیبایی استراتژیک بودن خود خارج میشود و با یک خرید کلان زحمت های سایر بازیکنانی که خرید درون برنامه ای نداشتند هدر خواهد رفت.

بازی تراوین بدون فروش منابع و نیرو

اکنون با راه اندازی بازی تراوین اسپید فاقد خرید سرباز در کنار سرور های دارای خرید سرباز و … امیدواریم تا بدست آوردن رضایت کامل بازیکنان محترم تراوین اسپید تلاش بهینه ای کرده باشیم .

تراوین اسپید بدون فروش نیرو و منابع

وضعیت کلی تراوین اسپید

در حال حاظر وب سایت تراوین اسپید ایران دو سرور دارای فروش نیرو دارد که به نوبت به صورت هفتگی هر یک سرور فعال و دیگری تا زمان اتمام سرور فعلی غیرفعال است و نیز همان سرور جدید بعدی خواهد بود ، اما پس از اجرای این طرح جدید همواره 4 سرور در بازی مقرر میشود که سرور 1 و سرور 2 مربوط به سرور دارای فروش منابع و نیرو میباشد و سرور 3 و سرور 4 مربوط به سرور های بدون فروش نیرو و منابع خواهد بود .

جوایز سرور ها به چه صورت خواهد شد ؟

جوایز بازی در سرور های دارای فروش منابع و نیرو تراوین اسپید همان گونه که بود یعنی جایزه اصلی مبلغ 2000000 ملیون ريال وجه نقد ( به درخواست برنده قابل تبدیل به سایر جوایز تعیین شده در لیست بخش دریافت جوایز بازی تراوین اسپید ) میباشد و همواره برای سرور های 3 و 4 که بدون فروش نیرو و منابع هستند جایزه غیرنقدی در نظر گرفته شده است که قابل استفاده در سرور های 1 و 2 یعنی سرور های دارای فروش منابع و نیرو میباشد .

سرور تراوین بدون فروش نیرو با جایزه

جایزه بازی در حال حاظر برای برنده اول بازی در سرور های بدون فروش نیرو و منابع که موفق به رساندن شگفتی جهان تراوین به سطح 100 شود تعداد 150000 سکه تراوینی درون بازی تعیین شده است! توجه داشته باشید این مقدار سکه قابل تغییر و بررسی مجدد میباشد که نسبت به شرایط بازی قابل تغییر افزایش یا کاهش میباشد که در از طریق منو سمت چپ بازی در باکس مربوط به جوایز در صورتی که تغییراتی داشته باشد اطلاع رسانی میگردد .

6 دیدگاه

  • میلاد برجعلی

    سلام
    بنده دارای بیماری صعب العلاج هستم و جهت تفریح تو سایت شما ثبت نام کردم
    با وجود داشتن پول کم ولی مبلغی حدود 150 هزار تومن خرج کردم
    نیروهام غیب شدن نصفشون و به ادمین نامه زدم ولی هیچکس نامه من رو باز نکرد
    اکانتمم صفر کردن همان لحظه و به طور کلی بازی از دستم خارج شد
    امیدوارم خداوند متعال جواب کارتان را بدهد انشاالله
    من راضی نیستم به هیچ وجه

    • با سلام و عرض ادب ؛
      ضمن پوزش بابات تاخیر در پاسخگویی و عدم رسیدگی به مشکل شما ، بازیکن محترم توجه داشته باشید چنانچه پیام شما ثبت نارضایتی از تراوین اسپید میباشد به این خاطر پیام شما هم اکنون پذیرفته و تایید برای نمایش قرارداده شد که سایر بازیکنان نیز در صورتی که مانند شما ناراضی بودند از تراوین اسپید این ضمانت را بدهیم که هیچ بازیکنی را ناراضی نخواهیم گذاشت و همواره مدیران بازی تراوین اسپید همچنان در جهت کسب رضایت بازیکنان محترم و رفع مشکلات بازی در تلاش هستند و این ضمانت را به شما عزیزان خواهیم داد که به هیچ عنوان حقی از شما در تراوین اسپید ضایع نخواهد شد .
      همچنان از آنجایی که خرید سکه در تراوین اسپید به اختیار بازیکن انجام میشود و استاندارد بازی رایگان و بدون هزینه میباشد ، خرید های درون برنامه ای به عهده شخص میباشد و امکان بازگشت هزینه وجود ندارد و در صفحه اصلی سایت نیز اطلاع رسانی شده است اما همواره در نظر داشته باشید در صورتی که مانند مشکل شما خرید داشته باشید و بنا به هر دلیلی نیرو های خریداری شده توسط سکه های خریداری شده به صورت غیرطبیعی پنهان شود و خسارتی به شما وارد گردد 100% خسارت شما جبران خواهد شد و در صورتی که حتی با تاخیر پاسخگوی مشکل شما بوده باشیم تمام خرید شما را بازگردانی میکنیم و تمام سکه های خریداری شده شما را مجدد به اکانتتان واریز خواهیم کرد .
      همچنان میتوانید شما برای دریافت سکه های مجدد در سرور جدید تراوین اسپید با ایمیلی که خرید داشته اید و مشکل برای شما بوجود آمده است عضو شوید و به ادمین بازی پیام ارسال کنید تا تمام خسارات وارده به همراه هدیه برای شما واریز و جبران گردد .

      شاد و پیروز باشید

  • سجاد

    کی شروع میشه خب؟

    • با سلام و عرض ادب ؛
      برای اطلاع از شروع بازی ها و تمامی اخبار بازی و رخداد ها در لحظه به صورت رایگان میتوانید در سامانه پیامکی اطلاع رسانی تراوین اسپید عضو شوید ، جهت عضویت در سامانه پیامکی سرور تراوین اسپید عدد 10 را به شماره 500024005 ارسال نمایید .

      شاد و پیروز باشید

  • احسان شهریاری

    سلام و وقت بخیر
    من در سرور اسپید با فروش منابع اکانت درست کردم و تقریبا تمام بود ک اکانت من دچار مشکل ساخت نیرو شد و مثل اینکه شما اصلا وقت سر زدن به این سرور رو نداشتید چون بعد از گذشت ۳ روز حتی نامه های من توسط ادمین باز هم نشده.
    واقعا از این عملکرد شما و بی کفایتی ادمین اون سرور ناراضی هستم.
    امیدوارم با تمام افرادی که فکر میکنید احتمال برنده شدنشون هست این کار رو نکنید.

    • با سلام و عرض ادب ؛
      تراوین اسپید موظف است در تمامی مراحل بازی و حتی بعد از بازی از بازیکنان محترم خود حمایت کند و به تمامی انتقادات ، پیشنهادات و مشکلات بوجود آمده رسیدگی به عمل آورد ، همواره در خصوص مشکل شما بنده شخصا از شما پوزش میطلبم، همچنان بررسی میشود و مدیر سروری که شما در آن فعالیت داشتید و عدم رسیدگی به امور بازیکنان را داشته است حتما مورد هشدار قرار خواهد گرفت و همواره در حال حاظر شما میتوانید با ارائه مدارک لازم به مدیر سرور فعال در هر لحظه (نام کاربری ، ایمیل ، جهان بازی ، تاریخ ثبت نام در بازی) برای دریافت جبران خسارات وارد شده خود درخواست کنید .

      شاد و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *