بانک طلا تراوین اسپید

خرید طلا تراوین اسپید

با سلام و عرض ادب ؛ در این مطلب شما یاد خواهید گرفت چگونه در تراوین سکه طلا خریداری کنید و پس از پایان بازی آنلاین باقی مانده سکه طلا های خود را چگونه توسط بانک طلا تراوین به سرور جدید  منتقل نمایید ، توجه داشته باشید که این آموزش مربوط به بازی تراوین کلاسیک یا تراوین نسخه 3.6 میباشد و در سایر نسخه ها کمی متفاوت است، همچنین برای مشاهده کامل آموزش تراوین با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 آموزش تصویری بازی تراوین اسپید

در این مطلب قصد داریم تمامی مراحل آموزش ها را مرحله به مرحله به صورت تصویری طی نماییم، لازم به ذکر است در صورتی که سوال و یا مشکلی در مراحل آموزش داشتید میتوانید در بخش دیدگاه همین پست بیان کنید تا کمتر از 5 ساعت پاسخ سوال خود را دریافت نمایید ، با ما در آموزش خرید سکه تراوین همراه باشید.

آموزش خرید سکه طلا تراوین

همانطور که گفتیم این اموزش برای تراوین اسپید نسخه 3.6 یا تراوین کلاسیک تدارک دیده شده است که همواره شما ابتدا باید یک جهان یا یک سرور انتخاب نمایید و در یکی از سرور های مورد نظرتون در تراوین اسپید ثبت نام کنید ، همچنان پس از ورود به بازی باید طبق مراحل زیر که به شرح آن میپردازیم طبق تصویر خرید سکه طلا خود را انجام دهید.

مرحله اول : انتخاب پکیج مورد نظر

طبق تصویر شماره 1 ابتدا باید برای ورود به مرحله انتخاب پکیج و خرید طلا مراحل زیر را طی نمایید.

  1. طبق تصویر شماره 1 شما میبایست اول وارد محیط بازی شده و سپس بر روی ” منو طلا ” سمت چپ بالا و یا گزینه ” خرید طلا ” در منو سمت چپ بازی تراوین اسپید کلیک نمایید.
  2. اکنون وارد بخش تعرفه ها شده و باید پکیج خرید مورد نظر خود را انتخاب نمایید برای مثال ما اینجا پکیج ” بسته B ” که به مبلغ 5000 هزار تومان میباشد را انتخاب کرده ایم.
خرید طلا تراوین اسپید

آموزش خرید طلا تراوین – تصویر شماره 1

خرید طلا تراوین اسپید

آموزش خرید طلا تراوین – تصویر شماره 2

مرحله دوم : انتخاب درگاه پرداخت

در این بخش شما پس از کلیک بر روی گزینه ” خرید ” وارد صفحه دیگری میشوید که نیز باید از بین دو درگاه پرداخت ” زرین پال ” و ” آرین پال ” یکی را جهت پرداخت خود انتخاب نمایید.

نکته : توجه داشته باشید در صورتی که کد تخفیف خرید طلا تراوین اسپید دارید باید درگاه ” زرین پال ” را انتخاب نمایید.

خرید طلا تراوین اسپید

آموزش خرید طلا تراوین – تصویر شماره 3

هم اکنون در صورتی که درگاه زرین پال را انتخاب کردید و کد تخفیف داشتید میتوانید طبق تصویر شماره 4 روی ” کد تخفیف؟ ” کلیک نمایید و طبق تصویر شماره 5 کد تخفیف خود را ثبت نمایید تا هزینه شما کاهش پیدا کند و نسبت به کد تخفیف شما مبلغ جدید جهت پرداخت محاسبه گردد و در صورتی که کد تخفیفی ندارید باید طبق تصویر شماره 4 بر روی گزینه ” پرداخت 5000 تومان ” کلیک نمایید تا وارد درگاه بانک شوید.

خرید طلا تراوین اسپید

آموزش خرید طلا تراوین – تصویر شماره 4

خرید طلا تراوین اسپید

آموزش خرید طلا تراوین – تصویر شماره 5

همچنان اگر درگاه پرداخت آرین پال را انتخاب کردید از صفحه باز شده طبق تصویر شماره 6 یکی از گزینه های 1 تا 4 را جهت پرداخت انتخاب نمایید تا وارد صفحه پرداخت بانک شوید و پرداخت شما انجام شود.

خرید طلا تراوین اسپید

آموزش خرید طلا تراوین – تصویر شماره 6

در نهایت پس از انجام عملیات پرداخت در صورتی که پرداخت شما با موفقیت انجام شود تراوین اسپید به صورت خودکار اکانت شما را شارژ خواهد کرد و تعداد سکه های خریداری شده به صورت خودکار به حساب کاربری شما واریز خواهد شد .

توجه : در صورتی که پرداخت شما انجام شد و هزینه از حساب شما کسر شد اما سکه طلایی برای شما واریز نشد نگران نباشید برخی مواقع که احتمال آن 1 در 1000 هست بعضی از کاربران به دلیل عجله در پرداخت در مرحله اخر طلا به اکانتشان واریز نمیشود که میتوانید با ارائه رسید پرداخت و یا زمان و مبلغ پرداخت به مدیر بازی اطلاع دهید تا مورد را بررسی نماید و در صورت صحت خطا سکه طلا های شما را به صورت دستی واریز خواهد کرد.

انتقال سکه طلا تراوین اسپید به بانک طلا

هم اکنون شما طلا خریداری و یا جمع آوری کرده اید که طبق شرایط سرور و بازی قصد دارید طلا های خود را جهت استفاده در سرور دیگری در بانک طلا تراوین اسپید پس انداز کنید، ابتدا طبق تصویر شماره 7 میبینید که ما برای مثال تعداد 200 هزار سکه طلا تراوینی داریم که میخواهیم بخشی از آنرا پس انداز کنیم.

خرید طلا تراوین اسپید

آموزش انتقال سکه طلا تراوین به بانک طلا تراوینی – تصویر شماره 7

مرحله اول : ورود به بخش مدیریت طلا و انتقال سکه

دوباره در این مرحله وارد بخش مدیریت سکه طلا های خودمون میشیم و از طریق سربرگ های موجود بر روی ” انتقال به بانک طلا ” کلیک میکنیم تا وارد صفحه انتقال طلا به بانک بشیم.

خرید طلا تراوین اسپید

آموزش انتقال سکه طلا تراوین به بانک طلا تراوینی – تصویر شماره 8

هم اکنون طبق تصویر شماره 9 ما در اینجا تعداد 200 هزار سکه تراوین داریم که جهت انجام عملیات پس انداز باید مقدار کل سکه ها و یا مقداری کمتر از موجودی خود را انتخاب کنید، توجه داشته باشید که تا زمانی که از طلای پس ازنداز شده خود استفاده نکردید مجدد اقدام به ذخیره طلا نکنید که باعث حذف پس انداز قبلی میشود.

آموزش بانک طلا تراوین اسپید

آموزش انتقال سکه طلا تراوین به بانک طلا تراوینی – تصویر شماره 9

طبق تصویر شماره 10 خواهید دید که ما از 200 هزار سکه موجودی تعداد 100 هزار سکه را با کارمزد 15% در بانک پس ازنداز کردیم.

آموزش بانک طلا تراوین اسپید

آموزش انتقال سکه طلا تراوین به بانک طلا تراوینی – تصویر شماره 10

همانگونه که میبینید در تصویر شماره 11 پس از اینکه شما در بانک طلا ، پس اندازی انجام دادید کد کپن طلا منحصر به فردی برای شما نمایش داده میشود که باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید و به کسی ندهید زیرا کد کپن شما سند دریافت پس انداز خود از بانک میباشد.

آموزش بانک طلا تراوین اسپید

آموزش انتقال سکه طلا تراوین به بانک طلا تراوینی – تصویر شماره 11

مرحله دوم : دریافت سکه طلا از بانک طلا تراوین اسپید

این چنین میخواهیم با استفاده از کد کپن که در این سرور فعلی دریافت کردیم در سرور دیگر طلا های خود را باز دریافت کنیم ، ابتدا در سرور جدید وارد شده و طبق مراحل اولیه ای که آموزش داده شد وارد مدیریت سکه طلا بشید و اکنون بر روی سربرگ ” دریافت طلا از بانک ” کلیک نمایید.

آموزش بانک طلا تراوین اسپید

آموزش انتقال سکه طلا تراوین به بانک طلا تراوینی – تصویر شماره 12

همچنان با وارد کردن کد کپن خود در قسمت مشخص شده طبق تصویر 12 میتوانید سکه های خود را به کسر 15% کارمزد دریافت نمایید.

این آموزش هم نیز به پایان رسید امیدواریم کاربردی و جامع بوده باشد، در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سوالی میتوانید از طریق دیدگاه همین مطلب اقدام نمایید و پاسخ خود را در کمتر از 5 ساعت کاری دریافت نمایید.

تلگرام : @travianspeed
سامانه پیامکی : ارسال 10 به 500024005 (رایگان)

تراوین اسپید بازی کن

تراوین اسپید بازی کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *