آموزش استفاده از کتیبه های تراوین

کتیبه تراوین

با سلام و عرض ادب ؛ در این مطلب قصد داریم بهترین زمان استفاده از کتیبه های تراوین را به شما اموزش دهیم ، در آموزش تراوین در بخش پیشرفته با آموزش ترفند های تراوین اسپید با ما همراه باشید .

معرفی کتیبه های بازی تراوین

همواره در بازی آنلاین استراتژیک تراوین نسخه 3 کتیبه هایی در بازی وجود دارد که با فعال کردن آن شما قادر خواهید بود به ویژگی های اسرار آمیزی دست یابید .

کتیبه های تراوین اسپید

اکنون به شرح انواع کتیبه های شگفت انگیز بازی به همراه نوع خاصیت آن میپردازیم :

کتیبه ها
نام کتيبه توضيح مدت سکه طلای تراوین
کتيبه انبار با اين کتيبه يک بار انبار هاي شما غير از انبار غذا پر ميشوند! هم اکنون طلا1600
کتيبه انبارها با اين کتيبه يک بار انبار هاي شما پر ميشوند! هم اکنون طلا1920
کتيبه انبار کوچک با اين کتيبه يک بار انبار هاي شما غير از انبار غذا پر ميشوند! دقت کنيد که اين کتيبه تنها در دهکده فعلي شما اثر ميکند! هم اکنون طلا800
کتيبه انبارها کوچک با اين کتيبه يک بار انبار هاي شما پر ميشوند! دقت کنيد که اين کتيبه تنها در دهکده فعلي شما تاثير دارد! هم اکنون طلا960
کتيبه مرتاض ها با اين کتيبه و هربار فعال سازي آن مصرف گندم شما نصف ميشود! هم اکنون طلا800
کتيبه جمعيت با استفاده از اين کتيبه تعداد 500 رعيت به دهکده پايتخت شما و کل اکانت شما اضافه ميشود هم اکنون طلا800
کتیبه تراوین اسپید

کتیبه تراوین اسپید

ترفند بازی تراوین

اکنون با کتیبه های بازی تراوین اشنا شدیم حال برای استفاده از آن چه زمان هایی توصیه میشود که بیشترین بازدهی را دریافت کنیم !؟

توجه داشته باشید که ..

نکته ای که قبل از فعالسازی ها باید بدانید این است که تاثير کتيبه های کوچک در دهکده فعلی شماست و تاثیر کتيبه های ديگر در کل اکانت شماست .

ترفند استفاده از کتیبه انبار ها

برای استفاده از این گنجینه بهترین زمان و روش فعالسازی زمانی است که در اکانت خود چندین دهکده ساخته باشید و داخل مرکز دهکده خود تمامی محل احداث ها را انبار و انبار غذا ساخته باشید و در آن زمان با فعالسازی کتیبه انبار ها همواره کل انبار های خود را پر کرده اید .

ترفند استفاده از کتیبه مرتاض ها

با استفاده از این ترفند شما میتوانید تعداد مصرف غذا و گندم مصرفی نیرو های خود را با هر بار فعالسازی نصف کنید که این گنجینه میتواند هر بار مصرف قبلی را نصف کند و مصرف گندم شما را بسیار کاهش دهد و از منفی شدن گندم شما حتی در حین تخریب ساختمان ها و وجود نیرو در دهکده در زمان فعال بودن گریز لشکریان حفظ نماید و شما را از فارم شدن نجات دهد، همواره ترفند استفاده از این گنجینه در آن است که شما هنگامی که بسیار زیاد نیرو در دهکده خود دارید و مصرف بالایی از گندم دارید آنرا فعال نمایید و توصیه میشود حداقل دوبار پشت سر هم فعالسازی انجام شود .

کتیبه های تراوین

در صورت کلی سایر کتیبه ها را در حالت کلی میتوانید استفاده نمایید و نیازی به انجام فعالیت خاص و انتظار زمانی ندارد مانند کتیبه جمعیت که با هر بار فعالسازی آن تعداد 500 رعیت به دهکده شما اضافه خواهد شد و لازم به ذکر است که این تعداد های اضافه شد به جمعیت دهکده شما نیز پس از تخریب ساختمان ها و صفر شدن دهکده تراوین اسپید شما همواره باقی خواهد ماند و دهکده شما رقم صفر را در آمار بازی نشان نخواهد داد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *